15 Eylül 2010 Çarşamba

kulaklık



şuan büyük bir boşluktayım. ne bir amacım. nede yapacak bir şeyim var. yada yapacak şeylerim olsa bile içimden gelmediği için yapmıyorum. sanırım her insanın başına gelir böyle şeyler. isteksizlik yani. hayattan zevk alamama falan. neyse.
şuan beni neşelendiren, yada şöyle söyleyeyim yapmaktan zevk aldığım tek şey müzik dinlemek.
-ki bunun da bir sebebi var hani boşu boşuna değil bu "istek".
nedeni şudur ki sevgili bilgisayarımın kulaklık girişi bozuk. mp3'üm ise arkadaşımda idi. diyeceksiniz git al. kendisi  mp3'ümüde alıp tatile gitti. hemde bir aylığına. bende "kulaklıkla" müzik dinlemeye o kadar hasretim ki tüm gün ayaklarımı uzatıyorum kulağımda kulaklıklarım dinle allah dinle. kucağım da bilgisayarım karşımda televizyon. mutlu mesut yaşıyoruz. 
diyeceksiniz şimdi ne zorun var buda bir istek isteklerin hemde en güzeli. keyif yapıyorsun tüm gün. 
evet keyif yapıyorum ama sorumluluklarımı yerine getirmediğim zaman yaptığım keyifin tadı yok. -e o zaman sorumluluklarını yap diyeceksiniz. işte sorun orada. 
içimden gelmiyor. bir üşengeçlik, bir miskinlik çökmüş ki üzerime sormayın. bu gidişle sürekli yatmaktan bedenimde yaralar çıkacak ondan korkuyorum. (bunun içinde her gün bol karbonhidratlı besin almak için ya mutfağa yada bakkala gidiyorum). şaka maka tek hücreli canlı gibiyim. benim için dilek dileyin bi can gelsin bana yahu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder