17 Kasım 2010 Çarşamba

dırımdırımdırım.

hani uzun süredir yazmıyorum ya ben aslında bir şeyler yaşamadığımdan (en azından anlatacak kadar heyecan uyandırmadığından) yada olayları küçültüpte cebime soktuğumdan. bilemiyorum.
hani yıllar boyunca anlattım ya bu blogda yada diğerinde. işte şuan o adamlar yada heriflerin hiç biriyle ne bir ilişkim nede bir sohbetim var. bazen arıyorum özelden sesini duyuyorum. hala aynı. ne giden bir enerji var nede gelen. yani hayatlarında etkisiz elemanmışım, bunu birkez daha anladım. iyide oldu arada böyle olduğumu hatırlamam lazım yoksa bakamıyorum geleceğe. tıkanıyorum bazı yerlerde.

öyle işte ya neyse bundan sonra blogun adına uyan şekilde doldurucam burayı. gördüm çektim yazdımda ben hep yazıyorum :S o zamannn gelsin fotoğraflar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder