19 Kasım 2010 Cuma

Yüksek Sadakat

Hani aşk varya, sevgi, saygı falan işte bunların hepsi yüksek sadakat işi.
Sadece sadakat yetmiyor. O sadakat yüksek olacak.
Neyse böyle düşünmemim sebebiyeti ise dün yakın arkadaşımla konuştumta, uzuun uzun.
Güzel geçen dakikalar, saatler, günler hatta haftalardan sonra hep birşeyler inceldi benim ilişkilerimde.
Sonra bende inceldiği yerden kopsun diyince, ilişki kesildi.
Aslında kendim ettim kendim buldum ama yinede insana koyuyor.
Her fotoğrafına baktığında birşey oluyor içinde ve dışına "vaybee" diye çıkı veriyor.
Cidden de "vaybee" o güzel günlerden sonra, şu raddeye geldiğimiz-yada-gelebildiğimiz için "vaybee".

İşte yüksek sadakatin gerekliliği burada başlıyor aslında.
Herşey iyi güzelken arada incelen birşeyler olduğunda, o inceliklerin kopmaması için "sadakat" değil "yüksek sadakat" gerekiyor.
Çünkü her ne kadar sadakat olsa da kişilerde, en ufak bi incelmede bile eğer ruhu incinmiş yada bunalmışsa, sadakatin "s" si dahi kalmıyor.
Ondan dedim ya yüksek sadakat gerek diye...
En azından elinde sadece "s" kalmaz.. sadakat yüksek olunca...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder